CSR
Odpowiedzialny biznes to dobrowolna strategia uwzględniająca społeczne, etyczne i ekologiczne aspekty w działalności gospodarczej oraz w kontaktach z interesariuszami (m.in. z pracownikami, z klientami, dostawcami, społecznością lokalną). To wkład biznesu w realizację zrównoważonego rozwoju gospodarczego oraz taki sposób prowadzenia firmy, w którym celem priorytetowym jest osiągnięcie równowagi między jej efektywnością i dochodowością a interesem społecznym.
Biorąc pod uwagę powyższe korzyści wynikające ze społecznie odpowiedzialnego zarządzania firma NAUTA TURBO zdecydowała się wdrażać strategię społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) w oparciu o standard ISO 26 000 w miejscu pracy, z zakresu ochrony środowiska, uczciwych praktyk handlowych oraz przejrzystych relacji z klientami.
Jednocześnie NAUTA TURBO realizując strategię społecznej odpowiedzialności biznesu zdecydowała się prezentować rezultaty swoich działań w formie raportu społecznego, podsumowującego wdrożone działania oraz osiągnięte rezultaty. Raport działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu integruje informacje o firmie oraz środowiskowe i społeczne aspekty odzwierciedlające prowadzoną działalność. Dzięki temu jest wyrazem dążenia firmy do przejrzystości realizowanych działań.
Poniżej znajdą Państwo podsumowanie celów strategicznych NAUTA TURBO w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu, zidentyfikowanych w oparciu o standard ISO 26 000:
6.2.2 PRAKTYKI W MIEJSCU PRACY (6.4)
Chcemy tworzyć miejsce pracy oparte na dialogu, które umożliwi efektywną współpracę zespołową.
6.2.3 ŚRODOWISKO (6.5)
Chcemy korzystać z zasobów w zrównoważony sposób i podnosić świadomość naszych interesariuszy o zagadnienia ochrony środowiska.
6.2.4 UCZCIWE PRAKTYKI HANDLOWE (6.6)
Chcemy prowadzić działalność biznesową z poszanowaniem wysokich standardów etycznych w relacjach z klientami i kontrahentami.
6.2.5 RELACJE Z KONSUMENTAMI (6.7)
Chcemy zapewniać klientom przejrzyste warunki współpracy i nieustannie podnosić standard oferowanych usług.
Projekt firmy otrzymał dofinansowanie w wysokości 49 345,10 złotych w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy.
Szwajcarsko-Polski Program Współpracy
Strategia społeczna odpowiedzialności biznesu w Nauta Turbo
Media o wdrożeniu CSR w Nauta Turbo:
Express Gdyński, wydanie nr 1109
Express Gdyński, wydanie nr 1809
Express Gdyński, wydanie nr 3107
Projekt współfinansowany przez Szwajcarię w ramach Szwajcarskiego Programu Współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.